Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Παροξυσμός...εν όψι του 2011

Καλημέρα Αναγνώστη μου!! Εχω κάτι απορίες που με εχει πιάσει παροξυσμός. Κάθε φορά που ακούω τον Πανούση στο ραδιόφωνο , η ίδια κατάσταση. Ερωτήματα και παράπονο...Σε ρωτάω εσένα λοιπόν καλέ μου: Ο φόβος της πτωχευσης που μας ποτίζουν και η μόνη λυση του ΔΝΤ ειναι μουφα. Οπως και στην Αρζεντινα μου φαίνεται ότι μονο με την πτώχευση θα σωθούμε.  Οι δημοσιοκάφροι μας το σέρβιραν ως την μόνη λυση. Ο Μπάμπης αυτός ο διάολος με φαλάκρα, πίνει τον καφέ τους και λεει απλα: χιλιάδες οι άνεργοι, θα πτωχεύσουμε, δεν θα εχουμε να φάμε. Το άγιο ΔΝΤ μας έσωσε! Απορία πρώτη: γιατι δεν τον έχουν κρεμάσει στην Κλαυθμώνος απο τα έντερά του ακόμη?
Γιατι οι δημοσιογράφοι λατρευουν να διασπείρουν τον φόβο? Γριπη των χοίρων, τρομοκρατικές οργανώσεις, πτωχευση κτλ...
Γιατι ο Κούλογλου ειναι τόοοοοσο μαλάκας?
Γιατί η Ε. Ε δεν νοιάζεται να σώσει το ευρώ? Όταν το ευρώ θα πέσει πολλές χώρες θα ακολουθήσουν την μοίρα της Ελλάδας.  Μονο οι γερμαναράδες θα σωθούν, μου φαίνεται. Το τέταρτο Ράιχ έρχεται Ανγκέλα μου...
Γιατι δειχνουν τόση αδιαφορία στην κατασταση της χώρας μας , οι έτέρες μας στην Ε. Ε?
 Γιατί στην βορεια Ουγκάντα δεν έχουμε διώξει ακόμη το ΔΝΤ? Τι περιμένουμε? Να περνουν τα αμαξια των δήμων(?) και να μαζευουν νεκρούς?
Κάνουν το κέντρο της Αθήνας παραγκούπολη? Γιατι αυξανονται τα ναρκωτικα και δη τα νοθευμένα?
τι ειναι η συνθήκη Κούπερ? Ληγει στις 31/12/2010 και οι πλουτοπαραγωγικές πηγές στην χώρα μας δεν θα ανήκουν πια στις ΗΠΑ?
Γιατι η ΓΣεε προκηρύσει απεργία στην χάση και στην φέξη?
Τα χριστούγεννα θα έρθουν φέτος ή η μποχα των  σκουπίδιων θα ειναι το άρωμα του μήνα?
Ο νεκρός δεδικαίωται? Ο Αλέξης δλδ που ηταν 15 ετών φετος θα ετοιμαζόταν για πανελλήνιες πρέπει να νιώθει δικαιωμένος απο κάτι? Από τι? Που δεν πρόλαβε να ζήσει?
Ο Καλτεζας? Που ο φονιάς του δεν τιμωρήθηκε? Ποια η δικαιώση του?
Το Jumbo γιατι βγάζει τοοοοο ηλίθιες διαφημίσεις?
Γιατι κυκλοφορούν τόσες πολλές εκπομπές μαγειρικής? Ποιος έχει φράγκα για περίεργα φαγητά?Αυτοι οι 200,000 έλληνες που πλούτισαν από την κρίση ποιοι είναι?
Και τέλος...Καλό μήνα?

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!