Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Your name is Lucifer...can I take your hand?

Καλη χρονια Αναγνώστη μου!!!happy new fear και ταλιμπάν και ταλιμπάν!!!
Ελπίζω να μην βρήκες το φλουρι στην βασιλόπιτα(την μοναδικη που έκοψες φέτος)
Το φλουρι το είχα βρει σε δυο τη κόπη τη πίτα το 2009. ηταν η χειρότερη χρονια στην ενήλικη ζωή μου.
Η μια βλακεία μετα την άλλη σε όλους τους τομείς. Βλακείες που για να ξεθωριάσουν θα περάσουν κάποια χρ'ονια.
 Αναγνώστη μου, ο τίτλος της σημερινής μου ενόχλησης ειναι παράφραση ενός αγαπημένου τραγουδιου των "Black Sabbath", του "ΝΙΒ".
Δεν θα πω τίποτε παραπάνω σχετικά με το λαλά ή τον τίτλο. Απλά ήταν μια επισήμανση στον εαυτό μου, για να μην ξεχνάω. Γιατί οι βλακείες πληρώνονται στην ζήση αυτή και εγώ τώρα άρχισα να πληρώνω τον τόκο.
Αλλα κανεις δεν ξέρει..Ισως το 2011 εξαγνισει το 2010 και το 2009..καινούρια δεκαετία καινουρια δεδομένα!
Δεν ξερω τι γίνεται στον κόσμο. Δεν έχω ιδέα. Με απορρόφησε τόσο το χωριό και τα φαγητά της μητέρας, η έλλειψη διαδικτύου που έμεινα πίσω. Αρνουμαι να βυθιστώ από σημερα στην πραγματικότητα. Παρασκευή ξαναγυρίζω στα ίδια. Μεχρι τότε θα σου βάζω λαλα και θα σου κολλάω φωτογραφίες.
Καλη χρονια αγαπημένε μου Αναγνώστη! Και ας μην μου τα πείς πίσω!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!