Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Μα εχω πάθει εξάρτηση!!

Καλησπέρα Αναγνώστη μου μοναδικέ και αξιόπιστε!!!
Έξι του ξανθού Απρίλη σήμερα(πάντα είχα μια περίεργη αδυναμία στα ξανθά μαλλιά, αν και καστανό το Νταμαζάκι). Σου γράφω για να σου πω τον πόνο μου.
Σε κάτι τις παραπάνω από ένα μήνα το Νταμαζάκι πέφτει ξανα στα χέρια των Πανελληνίων. Επειδή η πρώτη φορά δεν μας βγήκε σε καλό είπα μετα από λίγα χρονάκια να ξαναπροσπαθήσω μπας και δουμε φως στο τούνελ. Όπως σου έχω ξαναπεί με αυτό το τέρας που δημιούργησαν οι Αμερικλάνοι (aka Facebook)ειχα πάθει ένα κοκομπλόκο. Η λιγοστή πειθαρχία που είχα είχε πάει περίπατο. Αποφάσισα λοιπόν καλέ μου να το απενεργοποίησω τον διάολο, μπας και βάλω τον πισινό μου κάω και καταφέρω να βγάλω την ύλη στυα μαθηματικά (χα χα χα! εχω και χιούμορ).
Αρα Αναγνώστη μου το μονο μέσο που μας έμεινε να τα λέμε αραιά και που ειναι τουτο εδώ το μπλοκάκι.
Θα σου βάζω κανένα λαλα, θα σου κολλάω και κάνενα ποιήμα, να το παίζω Intellectual και θα σε αποχαιρετώ. 36 και σήμερα μετράω και εγώ σαν τους φαντάρους, που περιμένουν το απολυτήριο να πάνε σπίτια τους.
Το Νταμαζάκι θα σου εκφράσει την γνώμη της για τους σκατόψυχους που μας κυβερνουν τελευταία φορά, γιατί από εδώ και στο εξής μόνο εκθέσεις ιδεών θα γράφω.
Αντί που λες να πανε τα λαμόγια να ζητησουν τα 4 τρις ευρώ που μας χρωστάει το Αγγελάκι η Μέρκελ ,ως αποζημίωση από την Κατοχή(τοτε ξέρεις που τα Γερμανοπαιδα έφαγαν ακόμη και τα πορτοκαλόφυλλα) και να παρουν ένα ελικόπτερο να πάνε στην Λιβύη, στα χωράφια που τους τάζει ο Μουαμάρ.
Να ξεμπερδευουμε και εμεις με αυτους. Και μετά ως σωστοί απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων(και όχι fau, όπως μας θέλει το Λάος , ο Καρατζαφύρερ και ο Σπυράδωνις Γεωργιάδης), να περπατήσουμε στο μοντέλο της Αθηναϊκης Δημοκρατίας. Κάθε εξάμηνο να εκλέγουμε 50 ατομα να μας εκπροσωπούν, τα οποία θα το κανουν χωρίς φραγκα, έξοδα παραστάσεως και 300 μπάτσος ο καθένας από πίσω και θα ησυχάσουμε.
Να πάνε στο διάολο όλα τα καθίκια που ψηφίζαμε τόσα χρόνια. Να τους δείξουμε ότι την δουλεια τους μπορουμε να την κανουμε καλυτερα.
Αλλα τι τα θές ρε Αναγνώστη μου?
Και αυτό να γίνει, κάποιος Αλκιβιάδης θα βρεθεί να ειναι σάπιος και να αρπάξει κατι από τον κρατικό κορβανά...
Αφού ο άνθρωπας(όχι μόνο ο έλληνας) ειναι από την ουγια του απατεωνίσκος.
Με αυτά και άλλα το Νταμαζάκι σε αφηνει για ένα μηνα και κάτι...Καλη συνέχεια και τα λέμε!!!
Kαι επειδή η λαγνεία και οι απολαύσεις μας μας οδηγουν σε χαιρετώ με ενα κλασσικό λαλα!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!