Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Το λαλαλα της αυτογνωσίας...

Χάρρυ Κλύνν-Φταίω







Αναγνωστη μου δεν εχω τους στίχους..Ακουσε το λαλα του κου Κλυνν, του κυρίου που όλοι θα θέλαμε να έχουμε μπαμπα ή παπου. Ακουσε το. Καλο μηνα!!!!!
1η του Απρίλη σήμερα, του ξανθού και γιορτάζουν οι ψευτες. Οι πολιτικοί κυρίως.
Ωραία ειναι να βάζουμε στον τοιχο ενα πολιτικό και να τον πυροβολουμε. Σκεφτηκαμε όμως ποτέ ότι φταίμε και εμείς? Και αυτό σου λέει εδώ ο κύριος Κλύνν. Φταιμε και εμεις. Εμεις τους ψηφίσαμε. Οταν ακουω (και τον εαυτό μου) να λένε(και να λέω):"Δεν φταίω, δεν τους εψηφισα", μου ερχεται να παρω φόρα και να βρω ντουβάρι.
Ναι αλλα τους ψηφισαν οι μητέρες μας και οι πατέρες μας, τα αδέλφια μας. Οι γιαγιάδες παίρνουν σταυρωμενα τα ψηφοδέλτια και τα ριχνουν στα τυφλά , μπας και διοριστει το αγγόνι στους σε κανενα δημόσιο...
καλη η κριτική και όπως ξέρεις την αγαπώ ιδιαίτερα. Αλλά να κοιταμε και τα του οίκου μας αγαπητέ μου αναγνώστη...Και ο οικος μας εχει συμβάλλει στην διαμόρφωση του πολιτικου γίγνεσθαι του Ελλαδιστάν.
Ακουγα εχθες τον αντιδημαρχο Λαυρεωτικής, υπεύθυνο για την πολιτική προστασία, να διηγείται την περιπέτεια του στο διάσημο πλέον περίπτερο του Λαυρίου. Ξερεις, εκει που έμπαιναν 2-2 τα ΜΑΤ και γρονθοκοπούσαν τον κόσμο.
Στον επίλογο του είπε:"Δεν περιμένα προσωπικά τέτοια στάση από το ΠΑΣΟΚ που στήριζα και ΣΤΗΡΙΖΩ"...Ενεστώτας. Παρά το ξύλο,το πρασινο χρ'ωμα δεν βγαίνει από το κεφάλι του.
Αλλα όπως έχουμε ξαναπει από την κατάσταση στην Κερατέα οι ξενες δυνάμεις, οι βενζινοπώλες, οι ιδιοκτητες χρωματοπωλείων, ο ΟΓΑ, τα Σεραφείμ, τα Χερουβείμ και φυσικά οι SLAYER .Τελευταιες μη εξακριβωμένες πηγ'ες μπλέκουν και το ονομα των ANTHRAX...Βλέπουμε
Σε αφήνω εδώ αναγνώστη μου αγαπημένε!!Με ενα λαλα αυτογνωσίας και προβληματισμού...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!