Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Το λαλα των παιδιών

Καλημέρα Αναγνώστη μου αναγνωστικιστή!
ΣΑββατο του Λαζαρου σήμερα, αυριο τρωνε ψαρια και αρχιζει η εβδομαδα των παθών μεθαυριο. Να σου πω την αληθεια στα τρυφερά του Νταιζονίου τι έπαθε ενας φανταστικός τυπος πριν απο 2000 χρονια. Όπως λέει και το λαλα "εδώ η κόλαση και ο παραδεισος εδώ" και στο Ελλαδιστάν ζουμε την κόλαση μας εδώ και χρόνια.
Αφορμή για την σημερινή μας κουβέντα ειναι μια δημοσίευση του "πιτσιρικου", σχετικά με την βία.
Απόσπασμα:
"Η βία δεν αντιμετωπίζεται με τη βία των δυνάμεων καταστολής. Η βία αντιμετωπίζεται με Δικαιοσύνη."
Νιώθουμε όλοι αυτή την βία που μας ασκειται τελευταια. Σε πορείες, στον δρόμο, στο ίδιο μας το σπίτι. Η βια φέρνει βία Αναγνώστη μου.
Οπως ξερεις τελευται δεν ειμαι ο πιο φιλειρηνικός τύπος που κυκλοφορει. Αν και ειμαι αρκετά φοβική, νομίζω πλέον ότι αυτή η κοπριά που λέγεται "Ελληνες πολιτικοί"(αριστεροί και δεξιοί), μονο με βια θα μας αδειάσει την γωνιά. Εχω θέσει την άποψη μου, δεν τα ξαναλέω.
Απλά συνέδεσα αυτό που διάβασα στον "pitsiriko" με κάτι που διάβασα εχθές στην "Ελευθεροτυπία" και συνδέει την ενδοοικογενειακή βια με την κρίση που λεφερε ο Παπανδρέου και ο Παπακ/νου. 
"Ενα δραματικό παρεπόμενο της οικονομικής κρίσης, η οποία ολοένα βαθαίνει τη φτώχεια, είναι η αύξηση της κακοποίησης παιδιών, της ενδοοικογενειακής αλλά και ενδοσχολικής βίας"
Τι να σου πω γα αυτό Αναγνώστη μου? Ο ΓΑΠ , με τους προδότες του, ανοιξαν τους ασκους του Αιόλου. Ζουμε σε μια χώρα που καταρρεούν όλα το ενα μετά το άλλο. Κλεινουν νοσοκομεια, σχολεία, η ανεργία τρέχει, η φτωχεια αυξάνεται και ποιος τα πληρώνει όλα αυτά? Τα παιδια, τον μέλλον μας.
Αντι να ξεσπασουν στους πραγματικούς φταίχτες , αποδιοπομπαίοι τράγοι "πληρώνουν" τα σπασμένα. Τα παιδιά δεν τους ψηφισαν. Πρέπει να εχουν ματια γεμάτα ήλιο , μυαλό γεμάτο λαλά και οχι φωνές και δάκρυα.
Αυτή την βια ας την στρέψουμε εκει που πρέπει. Στην κυβέρνηση αλλά και στις προηγούμενες(ο Λιάπης  εχει τα @@@@ να κανει μηνυση  σε ΜΜΕ, διότι τον κατηγόρησαν για φοροφυγά!!!!!). 
Η διακαιοσύνη πιτσιρίκο μου κοιμάται υπνο βαθύ. Και η βία που δεχόμαστε καθημερινα πρεπει να εκτονωθει με βία εκει που πρέπει. Διοτι πλεον δεν έχουμε τιποτε να χάσουμε, εκτός από την ζωή μας....
Ετσι πρέπει να ζουν τα παιδια αναγνώστη μου. Με χρώματα και αρώματα.

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!