Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Το λαλα της Λησμονιάς

Καλημέρα Αναγνώστη μου αγουροξυπνημένε...28 και σήμερα μετράει το Νταμαζάκι σου, ωσάν άλλος φαντάρος. Πως είσαι Αναγνώστη μου? Πως πάνε τα κέφια εν καιρώ μέτρων ΠΑΣΟΚ και ταινιών της Τζούλιας.
Οπως θυμασαι το 1ο DVD, με το γαλλικό καβαλίκευμα, το Τζουλάκι, το ειχε κυκλοφορησει στα περιπτερα και σε καλά DVDάδικα, την ημέρα που ο ΓΑΠ απο το Καστελόριζο ανακονωσε το καβαλίκευμα του ελληνικου λαού απο το IMF.
Το 2ο DVD μπηκε στις ζωές μας και Ο Παπακωνσταντινου, αυτή η ντροπή των οικονομολόγων ανακοινωνε περικοπές στους μιδους δημόσιων υπαλλήλων. Περικοπές στα δωρα και στα επιδόματα. Πριν δέκα μέρες όταν στην σταση του λεωφορείου , ειδα την διαφήμιση του τρίτου DVD το επιασα το νοήμα. Νέα μετρα τα οποία δεν θα μας χαρίσουν την ηδονή που λαμβανει η Τζουλια από τους ερωτικους της παρτενέρ, αλλα θα τσουξουν. Διότι ειναι πρωκτικο το σεξ και ανυ λιπαντικού.
Συγνώμη για την αισχρότητα της ανάρτησης αναγνώστη μου, αλλά εχει φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο.
Και η ΑΔΕΔΥ κανει βολτες στο κεντρο, η ΓΣΕΕ περιμένει τις εκλογές και ο πολιτικός κόσμος, νομίζει ότι με χαντρούλες και καθρεφτάκια θα μας κλεισει παλι τα ματια. Η ιστορία εχει αποδειξει πως οι τελευτίαοι τουλάχιστον δεν έχουν άδικο. Εαν ηταν αλλιώς, δεν θα βλέπαμε τις ιδιες μουτράκλες τα τελευταία 25 έτη και βάλε.
Η ανργια καλπάζει, όπως και η απασχοληση με κληρο. Αλλα εκεινοι θα εχουν  το θρασσος(που εμεις επιτρέψαμε να έχουν), να βγουν να μας ζητησουν ψόφο. Ελπίζω αυτο που θα λαβουν αν ειναι κανενα γιαουρτακι ληγμενο, καμια σαπια ντομάτα ή καμιά λερωμένη πάνα...
Αντε πια!
Όλο τα ιδια σου λέω Αναγνώστη μου. Θα σου βαλω εναν βιδεο που τον ειδα και αγαλλίασε η ψυχή μου

 και μετά το λαλα που σου έταξα!!!

"Tα λόγια και τα χρόνια. "




Θα τα πουμε στα προσεχώς

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!