Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

περί ΔΕΗς & άλλων κακών...

καλημέρα Αναγνώστη μου στο παρελθόν γυρισμένε....
τζάμπα εκανα τόσα χρόνια μελέτες, για την χρονομηχανή καλέ μου...Ήρθε η ΠΑΣΟΚάρα και μέσα σε 1,5 χρόνο κατέστρεψε έρευνες χρόνων...Διαβάζω στο "Κέρδος" ότι μέχρι το τέλος του 2011(ξέρεις αυτό που 'ερχεται σε 3 μήνες)η ανεργία θα φτάσει στο 23%...Καλό ποσοστό αγγίζει τα μετεμφυλιακά ποσοστά..Βέβαια τοτε ο πληθυσμός του Ελλαδιστάν δεν ήταν 10,000,000 αλλά κάτι τις παρακάτω...Βάλε κατι σκοτωμους μεταξύ αδερφών, λίγο η ηρωική πηγάδα, λιγο η κατοχή...κανένα 5,000,000 σκάρτο θα ήταν...Αρα λογικά ο καλός μας ο Ανδρίκος μας πήγε μια καλή βόλτα 70 χρόνια πίσω...Σκιζω και εγω λοιπόν σχέδια και καιώ και τα όνειρα μου να γινω ταξιδιώτης του χρόνου και ζω μαζί σου το μύθο μας στο Ελλάντα...
Κατα τα άλλα εχθές οπως ξέρεις εσύ που ήσουν και στο Σύνταγμα, περασατε πάλι ωραία..Ήπιατε δακρυγόνα τζάμπα, φάγατε ξυλο (τζάμπα και αυτό) και η τροπολογία για τα ακίνητα πέρασε...Έτσι θα πληρώνουμε χρυσό το φαύλο αυτο κράτος , μέσω της ΔΕΗ...
Περνάμε πολλλλυ ωραία!!!!!!!Πετρέλαιο στο 1 ευρώ/Lt , για να πληρώσουμε την ΔΕΗ θα πρέπει να πουλήσουμε τους νεφρούς μας...
Δεν ξέρω για εσένα Αναγνώστη μου...Εγώ έχω κατεβάσει την προικούλα μου(βλ. φλοκάτες και μαλλινες κουβέρτες απο τον αργαλειό)...Ο Pink Panther ειναι χνουδωτός και με ζεσταίνει...εχω μια τεράστια συλλογή κεριών(σας ευχαριστώ φίλοι γαι τα δώρα)...Θα περάσω ενα χειμώνα ζάχαρη(ο οποίος θα μου θυμίσει και την πιο όμορφη αναμνηση των παιδικών μου χρόνων, τότε που δεν είχαμε φτιάξει το σπίτι και ερχόμαστε εδω και κοιμομαστε όλοι μαζί σε ένα κρεββάτι, με τον μπαμπά να μου ζεσταίνει τα πόδια)...
Μας βλέπω αναγνώστη μου, εαν δεν ταρακουνηθούμε και δεν τους διώξουμε να ψαχνουμε τα χωραφάκια μας...οχι οτι ειναι κακό...ο Ελληνας, αγάπη μου, είναι παραδοσιακά βουκόλος...και η αποδειξη όλων:ο Πάνας...Θα γεμίσουν οι ραχούλες και τα ξέφωτα πρωην Marketeers (ή κάπως έτσι), πρωην golden boys και υπαλλήλους γραφείων...Να δω στέλεχος χρηματιστηριακής να κλαδευει και δεν θέλω τίποτε άλλο!...
Αναγνώστη μου η κατάσταση ειναι απελπιστική....Γι' αυτο και το Νταμαζάκι σου με το φτωχό του το μυαλό θα προτεινει κατι: Ασε το πλακάτ και πιάσε το μπιτόνι..ΜΠΑΤΣΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!!...πλεον μονο με βια θα αντισταθούμε στον βιασμό τον οποίο έχουμε υποστεί απο αυτα τα καθίκια....
Και παράτα την κολόπολη στην οποία ζεις και έλα στην επαρχία...η ζωή σε αγαπά εδώ....η εικόνα είναι απαλλοτριωμένη απο το  http://antistachef.wordpress.com
Καλη σου μερα με ένα λαλα που αγαπήσαμε!

Dream theater- Learning to Live

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!