Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Το λαλά ουρλιαχτό!

Καλημερα Αναγνώστη μου απηυδισμένε....Τι ακουν τα αυτάκια μας και βλέπουν τα ματάκια μας τελευταία? Πόσο θα αντέξουν στομάχια, εγκέφαλοι και αρτηρίες?
Η Αθηνα ειναι πλεόν επίσημα μια νεκρή πολη...Φαντάσματα κυκλοφορουν, δεν είναι άνθρωποι αυτοί μην γελιέσαι....Μούτρα κατεβασμένα, στεναγμοι, πεινάω, φυτα/πρεζάκια αντι δεντρων, να τα βλέπουν οι πολιτικάντηδες και να χαιρονται με την μιζέρια μας...
Χαμογέλασες? Εχεις πρόβλημα και πρέπει να σε δει ψυχαναλυτής...Ουτε κεφι για ερωτα δεν εχουν πια οι άνθρωποι...Τα συναισθήματα πάγωσαν απο τους φορους, την ανεργία, την πείνα και τα χρεη προς τις τράπεζες...
Οτι ο Guilliam & ο Orwell θα εβγαιναν αληθινοι, δεν το φανταζόμουν τοτε στην εφηβεία που ταξίδευα μαζί τους...
Ειμαστε άτυχη γενια ή ειμαστε η γενια που πρέπει να σηκώσει αναστημα?
Ακουω πολλους γονεις να κλαινε που τα παιδια τους χανουν εξεταστικες και πτυχία...
Και να το παρεις το χαρτάκι τι θα το κανεις σημερα? με την ανεργια να καλπάζει στο 23%, με την δουλεια σε μορφη πρακτικής άσκησης να βασιλεύει(σε νοικιαζω για 2 μηνες και μετά στον επόμενο), με την μεταναστευση κλειστή κανουλα...Ονειρευόμαστε πλεόν ξενους παράδεισους....Και δυστυχώς (στο λέω εκ πειρας), μόνο παράδεισοι δεν είναι....
Αναγνώστη μου μου ερχεται να βαλω τις φωνες σε ολους!!!Στους σκατομίζερους γονεις που πάντα ηθελαν το παιδακι τους να βολευτει σε μια θεσούλα στο Δημόσιο και φιλουσαν κόλους για μια δουλεια γραφείου. Και τωρα αυτοι οι ίδιοι γκρινιάζουν για απολύσεις...Γιατι κύριος? Τι προσφερουν κάποιοι από εσας? Οι δικοί σας παχυλοι μισθοι και η πληθώρα σας στέρησε θεσεις απο αλλους τομεις(βλ. Παιδεια, υγεία).
Με την μιζερια καποιων αλλων που ηθελαν τα παντα ετοιμα στο πιάτο και το έπαιζαν συνδικαλιστές...Ειχαν ενα μπαρμπα από την κορώνη, την Μεθώνη ή εστω τα Κιουρκα βρε αδελφέ , ο οποίος ήταν βολευτάκος ή υπουργάκος και καθοριζε επιδόαμτα ακόμη και για το χαρτί υγείας που είχαν σπίτι τους....
Να βάλω τις φωνες σε καποιους που μου λένε: "τι κριμα που γεννηθηκες τωρα και με αυτη την κατάσταση δεν θα μπορεσεις να κάνεις οικογένεια!"τι λε βρε παληκαρι μου(ή κυρά μου)δεν εχω επιλογές δηλαδή? μου στερούν τα πάντα νομίζεις? Το ΄τοι επιλέγω εγω να καθορίσω καποια πράγματα δεν εχει περάσει ποτέ από το μυαλό κανενός?
ΑΝαγνώστη μου ακόμη και εαν δεν το βλέπεις, η ζωη δεν εξαρτάται απο την μοίρα, αλλά από τις επιλογές...Επι 30 ετη η πλειοψηφία των Ελλήνων επέλεγε να ψηφισει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ...Επέλεγε να φιλησει την κατουρημενη ποδιά του κάθε βουλευτοειδούς ωστε να βαλει το παιδάκι του στο Δημόσιο(και να το εξασφαλίσει).
Επιλέγεις...
Κατα τα αλλα η ζωη στο χωριο κυλάει ηρεμα, γεμάτη ποιότητα και τρέξιμο....
Μετά από τόσα χρόνια ανακάλυψα πάλι την σωστη διατροφή (κατι αυγουλάκια αναγνώστη μου γλυκισματα!), το οτι η αποσταση 30 λεπτών με ποδήλατο μέσα απο χωράφια αυξάνει επικίνδυνα τις ενδορφίνες...Φευγω για την οδοντίατρο 5 λεπτά πριν το ραντεβού...Και τα πρωινα δεν με ξυπνάει η σκουπιδιάρα αλλα ο κοκκορας του γείτονα, τον οποίο ονειρεύομαι κρασάτο με χυλοπίτες...
Αναγνώστη μου μαζεψε τα απο το κλεινόν άστυ και βρες το χωράφι σου..Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηδονη από το να πατάς ξυπόλυτη σε παχυ χώμα και να φυτευεις μαϊδανο με γυμνά χέρια...καλή σου μερα με ένα λαλα, αφιερωμένο στον μήνα που φευγει!!!

Φοίβος Δεληβοριάς- Κάθε Σεπτέμβρη



Ποσοι μου είπαν γεια!!!!