Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ΓΑΠ δεν εχει μυαλό, αλλά ενα μπαλόνι...ΜΓΔ

Καλημέρα Αναγνώστη μου, στα Prozak ριγμένε....Ειμαστε πλεον ενας λαός σε κατάθλιψη...Με σφραγίδα και υπογραφή...Αναμένουμε ομιλίες στο Skype μεταξύ του Beni και των κεχαγιάδων που μας φορτωσαν στην πλατη και δεν θα τους διώξουμε με τίποτε....
Ηρθε η ώρα μας Αναγνώστη μου...Αποχαιρέτα τα νησάκια, τα καφεδάκια, τα σουβλάκια, τα μπαράκια, τα Livάκια....Μας τα απαγόρευσαν ολα κατι ρεντίκολα, που η υποθετικη πλειοψηφεία τα εκανε κυβερνηση...
Μου λείπουν τα κονσερβοκούτια....Τα κονσερβοκούτια που καποτε εσφαζαν τους παππουδες κατι Χρυσαυγουλων, καποιων πολιτικαντηδων απο αυτους που ορίζουν την γιαγιά μας. κατι καρεκλοκενταυρων που ακόμη και τωρα εισπράττουν μισθους ζάχαρη  από τα κομματα τους, για να μας το παιζουν πατερούληδες...
Η κατασταση ειναι απελπιστικ ακι δεν ξέρω τι μπορεί να μας σώσει...Να ξεθαψουμε εκεινα τα οπλα της Βαρκιζας? Να βρουμε καινουρια? Να παρουμε τα ΜΑΤ με το μερος μας, ριχνοντας διπλα στον καθένα από ενα ουκρανάιζερ, μπας και γλυκαθούν τα καλόπαιδα?
Δεν ξερω αναγνώστη μου...
Σου γραφω πλεόν από την Αρτα...Την Αθηνούλα και το κέντρο της που τόσο αγαπησα ετρξα και φωτογράφησα, το βλέπω πλέον ως τουρίστας...όπως θα έβλεπε καποιος τπουριστας το κέντρο του Ισλαμαμπάντ...Χρονια πίσω με ζόμπι να κυκλοφορουν...Ανθρωποι, που ο καπιταλισμός τους εκανε καταναλωτικά θύματα και τώρα δεν μπορούν να πληρωσουν καρτες και διακοποδάνεια....
Εαν καποιος ξεσπασει στα γελια καπου πχ στην Ακαδημιας θα γυρίσουν εκατό κεφάλια και θα σε κοιτάζουν λες και βγήκες απο το Δρομοκαϊτειο...
Ο Μπένι....Ο Μπένι ειναι δικτάτορας βεληνεκους Παπαδόπουλα φυλακισμένους σε στο σωμα του Μουμπάρακ....Ειανι δυνατόν να βγαίενι με τετοιο θρασσος ο μπουχέσας και να λεει ότι "το κινημα Δεν πληρώνω θα φέρει νέα μετρα"?
Σε ποιο λογικο κρατος εχουν τετοιους πολιτικους και δεν τους εκτελουν για παραδειγματισμό? Κατι χωρες της Αφρικης και της Ασιας μου ερχονται μόνο στο μυαλό, που εχουν θεοποιήσει τον ηγέτη τους..Α και την ΕΣΣΔ...χιχιχιχι....
Και αναρωτιέμαι: θα ερθει άσπρη μέρα και για μας? Επρεπε να αγορασει ο πατερουλης μου τοτε μια Off shore και οχι να ρίξει ολα του τα χρηματακια για να φτιαξει τετοιο σπίτι και τώρα να το πληρωσουμε Taj Mahal...
Σκεφτομαι σοβαρα να κανω το σπιτι μου εκκλησια αφιερωμενη στον Αγιο Μιχαλακη και να πανε να πνιγουν ολοι τους...Ελα και εσυ να γινει ποιμνιο(να δικαιολογώ την υπαρξη μου)..βρηκε την αχιλλειο πτερνα ο ΓΑΠ...και τωρα, ίσως και να ξυπνήσουμε
Η κατασταση ειναι τραγικη και το Νταμαζάκι σου δεν ειναι και πολύ καλα...Το καταλαβαινεις απο τις ασυναρτησίες που σου ξεφουρνιζω εδω και ώρα...λίγο τα δακρυγόνα, λίγο η αϋπνία, λιγο η ελλειψη ζαχαρης τις τελευταίες 8 ωρες, δεν θελει και πολύ ο ανθρωπας...
Και εκει που τους βλεπεις ολους να τους πηδάνε -κυριολεκτικά- τα νέα μετρα, δεν κάνει κανενας τίποτε...πρπει τα βραδια να μας ψεκαζουν ηρεμιστικα και να ερχονται εξωγήινοι στον ύπνο μας να μας κάνουν λοβοτομή...Δεν εξηγείται αλλιώς...
Αναγνώστη μου σε αφηνω με αγαπημένο λαλαλα των tiger lillies....Φιλια!
Tiger lilies-Lobotomy


Ποσοι μου είπαν γεια!!!!