Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ένα λαλα for a Brain Damage...

Καλημέρα Αναγνώστη μου, απεργέ....Εαν εργάζεσαι σε κάποιο φορέα του Δημοσίου, στάνταρ απεργείς αυτές τις μέρες.
Τι κανεις? Πως κυλάει η ζωή σου?Σε αυτό τον τόπο, ο οποίος κυβερνάται απο επικινδυνους, αδαείς πρακτοράκους?
Ειμαστε καταδικασμένοι...Εχουμε αχρηστους πολιτκάντηδες, καπνιζουμε το οπιο των λαών αρειμανίως(aka Την θρησκεία), εχουμε το καλυτερο λάδωμα του κόσμου, το πιο περίεργο τραπεζικο συστημα, στο οποίο βασιλευουν κατι λαμόγια του υψους του Λαυρεντιαδη...Αληθεια εαν καταχραστώ και εγώ τοσα χρηματα, ποιος πολιτικάντης θα μου τα εξαγοράσει?
Και το κυριοτερο(και μην το ξεχνάς αυτό) εχουμε την υποστηριξη των τυπων που παίζουν χρηματιστήριο σε παγκόσμια κλιμακα..Μαθαμε σε εναμιση ετος τα CBS, τα spread (δεν ειναι το τυρί Φιλαδέλφεια, μην μπερδεύεσαι)και δεν συμμαζεύεται...
Και με την ζωή μας παιζουν τζογο αρρωστα μυαλά στις ΗΠΑ, στην Κινα, στην Ευρώπη...All over the world ελληνιστί...
Δεν θα πτωχεύσουμε ποτέ κουφάλα τεχνοκράτη...
Θα πεθάνουμε ομως κουφαλα τεχνοκρατη. Οταν ο μισθός  μας φτάσει τα 345 ευρω και η ακριβεια αυξηθει με τους ρυθμους που αυξάνεται(κατάσταση που συμβαίνει στο Λίβανο, οπως μας πληροφρει ενας φίλος στο μουτροβιβλίο).
κατα τα άλλα μεταξύ μας δεν πρόκειται η επανάσταση να ερθει ποτε....με τέτοιους αριστερους στην χωρα αυτη να (χα χα χα!!βλ. ΣΥΡΙΖΑ, Κου Κου μπΕΕΕ) να κοιτανε τον κόλο τους, να τραμπουκίζουν και να περιφρουρούν. Με τετοιο πνευμα διχόνοιας, ασπρη μερα απο δαυτους δεν θα δούμε...τους βαρεθηκε η ψυχή μου, τους βαρεθηκε, ωρε Αναγνώστη μου.
Εχθες , τα καλα παιδακια που εργάζονται στα διυλιστήρια εξηγγειλαν απεργία(ξερεις κλασσικά κάτι τους κόβουν και ειπαν να γκρινιάξουν λιγουλάκι).
Φοβισμένοι οι Ελληνες παρατησαν Εθνική, Σωτηρακόπουλο και πιτσες και ετρεξαν να γεμισουν ντεπόζιτα...Ουρεεεες στα πρατηρια. Και οι πρατηριουχοι τσίμπησαν και λίγο την τιμή της αμολυβδης σε σχέση με το πρωι.Μπεεεε!!!!!!!
Με εχουν πιάσει τα νευρα μου Αναγνώστη μου. Διαβαζω το "Δογμα του ΣΟΚ", βλεπω ντοκιμαντέρ για την Λατινική Αμερική και για τις χωρες στις οποίες το ΔΝΤ κατσικώθηκε και δεν φευγει, βλέπω τα λαϊκιζοντα σποτάκια της προεδρου της Αργεντινής, τα οποία δειχνουν τους Αγανακτισμένους του Ελλάντα(παραγωγή Φωσκολου πρέπει να είναι) και με πιάνει η μαυρη η κατάθλιψη.
Δεν συμβαίνει και τίποτε καλό στην πόλη αυτή στην οποία μετακόμισα.
Ευτυχώς που υπάρχουν τα παιδάκια τα σκυλάκια, τα γατάκια,τα λουλουδάκια και κατι φιλοι γνωστοι σε blogs και sites και δια ζώσης να μου ανεβαζουν την διάθεση.
Ατιμε καπιταλισμέ..Η θηλια που μας εδωσες για να κρεμαστουμε ειναι η ανθρώπινη απόσταση. Καθημερινα συνδιαλεγόμαστε με εκατοντάδες άτομα, καποια από τα οποία δεν έχουμε δει ποτέ, γελάμε δυο άτομα ταυτόχρονα πισω απο τις 22'' οθόνες μας και η αποσταση μεγαλώνει...
Τς..με εχει πιάσει ενα σφιξιμο στην καρδια, που ομως μια περιεργη καλοκεφια που μου χαρίζει η φύση (το καλο που συμβαινει στην πόλη αυτη που μετακόμισα)δεν την αφήνει να με κυκλώσει...
Ευτυχώς που εισαι και εσύ το alter ego μου να τα λέμε που και που.
Και ευτυχώς που δεν εμεινα στην Αθηνα, να βλέπω τις βρωμιές του Καμινη....
Αληθεια που πήγαν οι Atenistas?
Ο Κορκονέας ειναι ακόμη στην φυλακή? Γιατι στον Σαραλιώτη 9 χρονια  τα εκαναν δωρο...
Απο το ΠΑΣΟΚ στο χειρότερο....Οσο υπάρχουν κομματικά στελέχη δεν υπάρχει ελπίς
Καλη σου μέρα...μας διέλυσαν τον εγκέφαλο...

Pink-Floyd- Brain Damage/Eclipse



Ποσοι μου είπαν γεια!!!!