Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Απορία!


Χθες αναγνώστη μου πήγα στο γήπεδο! "Που είναι το νέο?", θα μου πεις καλέ μου. Έρα στο ΟΑΚΑ δεν είχε η ΑΕΚάρα! Είχε ο παναθηναϊκός. Με έπεισε η φίλη μου η Angel και πήγαμε. Ωραία μέρα ήταν ποδοσφαιρική. Δεν θα μιλήσω για την καταπίεση που ένιωσα, ούτε για την Angel Που πήγε κανά δυο φορές να με καρφώσει, ούτε για τις ομάδες. Με τέτοια κατοχή, δυο πέναλτι και πάρει νίκη δεν μας πήρε... Ακόμη μια φορά δείξαμε ότι κουμάντο κάνουμε στο γήπεδό τους! (καταπιεσμένα λόγια ήταν αυτά έσκασα χθες. Ασε που δεν με θάμπωσε η ατμόσφαιρά τους..)
Η απορία είναι άλλη. Άσχετη με ποδόσφαιρο και άλλα "ευγενή" σπόρ. Ξέρεις εσύ αναγνώστη μου να μου πεις, εάν υπάρχει κάποιος κανονισμός ή νόμος(που αν υπάρχει να δεις στο μπερντέ αυτό που ζούμε μόνο αυτός θα λειτουργεί)που να απαγορεύει την ύπαρξη κατοικιδίων σε ένα σπίτι?
Η απορία ενέκυψε μετά από μια συζήτηση τηλεφωνική με το Ντινάκι.
Θέλω διακαώς να μετακομίσω(όχι ότι το πολυκουράζω το ποδαράκι) και έχω ακούσει και εγώ παρόμοια ανοησία.
Δεν με θεωρώ φιλόζωη, τουλάχιστον όχι τόσο όσο θα ήθελα, αλλά αγαπώ τις μικρές αυτές καρδούλες. Λατρεύω τον χαρακτήρα των γατιών και την άδολη αγάπη και αφοσίωση των σκύλων. Δεν με ενοχλεί η φροντίδα τους.

Βλέπω προσωπικότητες σε αυτά που δεν μπορούν αν εκφραστούν με λόγια και για να τους προσέξεις κουνάνε την ουρά τους ή σε χαϊδευουν με τις πατουσίτσες τους.
Από τον Κανέλλο των διαδηλώσεων εως τους σκύλους-φίλους των τυφλών. Είναι όλοι τους άψογοι. Από την γάτα που έκανε απόπειρα αυτοκτονίας σε κουβά όταν πέθανε ο άνθρωπος-φίλος τηε, μέχρι τον Ρούλη που πέθανε 1 μήνα μετά τον παππού μου.
Αγαπάω υπερβολικά τον Ερμάκο μου:

ειναι λίγο τρελός και τεμπελάκος
Θέλω να πάμε σε ένα σπίτι με μπαλκόνι(αν και θα τον χωρίσω απο την αγάπη του, είναι τόσο κούκλος που θα κάνουν ουρά οι γάτες για πάρτυ του). Αλλά δεν θα αφήσω κανένα να μου βάλει σαν απαγόρευση στην ενοικίαση του τσαρδιού του την υπαρξή του Ερμάκου.
Έχει δικαίωμα λοιπόν ένας ιδιοκτήτης να μην νοικιάσει το σπίτι του σε κάτοχο κατοικιδιου φίλου ή όχι?

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!