Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Και ναι! Επιτέλους ήρθαν οι εκλογές!

Καλησπέρα, Αναγνώστη μου εκλογόπληκτε! Χάου αρ γιου τουντέι?
Εκλογές, αναγνώστη μου και τα ελληνικά πρόβατα θα πάνε τσούκου τσούκου εις τις κάλπες να ψηφίσουν τα ίδια και τα ίδια. Όλοι βρίζουν το ΠΑΣΟΚ και σιχτιρίζουν την ΝΔ, αλλά και πάλι μία από τα ίδια θα είναι.
Με κριτήρια, κομματικά και δευτερεύοντως προσωπικά συρρέουν εις τις κάλτσες για να τονε ρίξουνε..Τον ψήφο ντεεε!
Έμαθα σήμερα κατά τις 2 μ.μ. που ξύπνησα ότι έπρεπε να παραστώ εις την ιδιαίτερη πατρίδα μου, δυτικά της χαβούζας, να παραστώ ως μέλος της εφορευτικής επιτροπής. Εμαθα αργότερα, ότι το καθηκον αυτό θα το εκτελούσα για την ψυχή του πατέρα μου, στο τζάμπα δηλαδή. Επίσης έμαθα (ας είναι καλά το google) ότι η μη παράσταση μου είναι αξιόποινη.
Αυτό ήταν. Η αποχή μου αμαυρωσε επιτέλους το ποινικό μητρώο. Και πολύ χάρηκα να σου πω.
Αποφασίσα να μην παρίσταμαι στις εκλογές, πλέον. Σε όσες εκλογικές διαδικασίες ήμουν παρούσα, εκατσα μια ώρα στο παραβάν, διαβάζοντας διάφορα βιβλία. Δημιούργησα μια τεράααστια ουρά και έφυγα αξιοπρεπώς. Πλέον όμως ούτε για πλάκα. Ειναι δικαίωμα μου η ψήφος ή υποχρέωση μου? Εαν ειναι δικαίωμα μου αρνούμαι να το ασκήσω, εάν ειναι υποχρέωση, ας με σύρουν στις φυλακές.
Ας συρουν όσους αποφασίζουν ότι ειναι μια παρωδία της δημοκρατίας και ας αφήσόυν έξω όλους όσους εκλέγονται από τον λαό , για να κλεβουν , αν εξαπατουν και να διαφθείρουν. Ποσώς με απασχολεί.
Ειμαστε για κλάματα πλέον αναγνώστη μου.
Το αγαπημένο μου μέρος των εκλογών είναι όταν ψηφίζουν οι πολιτικοί αρχηγοί. Ειναι οι μόνοι "Ελληνες" πολίτες που ξέρουν ολοι τι θα ψηφίσουν. Αν και ο ΓΑΠ ειναι τόσο ηλίθιος που και αυτό θα το κάνει λάθος.
Από τον ΓΑΠ δεχθήκαμε εκβιασμούς(εάν δεν δικαιωθώ στις εκλογές της 7ης Νοέμβρη , θα ακολουθήσουν εθνικές εκλογές), δεχθήκαμε το ΔΝΤ, τον Παπακωνσταντίνου, τον καμαρώσαμε με κολάν να τρέχει.
Αλλα αυτό που μας στέρησε ο ΓΑΠ ειναι το δικαίωμα μας στο μέλλον. Το μέλλον ειναι δικαίωμα και το δικό μας φαίνεται ζοφερό.
Ενα είναι το σύνθημα που σήμερα το λαό ενωνει: ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕ...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!