Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Υπατία...

Καλησπέρα Αναγνώστη μου!!!!Ποντίκι δεν έχω, το έσπασα από τα νευρα μου!!!!Εληξε εχθες η απεργία πείνας των 300 μεταναστών σε Αθήνα και Θεσ/νικη. Οι απεργοί εκαναν δεκτους τους όρους του ΜΠΑΤΣΟΚ και εληξαν την μαχη τους. Μια μικρή νίκη. Διότι για να κερδίσεις κατι στον πτωχευμένο ετούτο τοπο, πρεπει να διακινδυνεύσεις την ίδια σου την  ζωή. Για να κατακτήσεις τα νόμιμα πρεπει να φτάσεις στα άκρα. Αλλά έτσι δεν ξεκίνησαν όλες οι μεγαλες επανστάσεις?Από ανθρώπους που ειχαν λίγα ή δεν είχαν τίποτε να χάσουν εκτός από την ίδια τους την ζωή...Και οι 300 της Υπατείας παραλίγο να το χάσουν. Για να κερδίσουν το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια.
Ο Ρηγας μας ειχε πει κάποτε, ότι"καλυτερα μιας ώρας ελευθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή". Οι απεργοί εχθες ένιωσαν ελευθεροι για λίγο. 
Ελευθεροι σε ενα κρατος υποδουλωμενο σε μια οικονομική χουντα. Σε ενα κράτος που οι προδότες που το κυβερνουν προτίμησαν να πτωχευσουν οι πολίτες του παρα οι τράπεζες. Παρά να πει STOP στους πιστωτές της. Από την γέννηση του εθνους αυτού(όπως μας λεει καθε βράδυ ο ΣΚΑΙς του Αλαφούζου) αλλοι κανουν κουμάντο, οι πολιτικοι χρηματίζονται και αυτοί που έκαναν καλό στο εθνος πεθαινουν εξορισμένοι ή στην ψαθα...
Τι ωραια που περνάμε, ε?
Αναγνώστη μου η Αννούλα του Νταλάρα εχθές ακουσε τα εξ' αμαξης από τον Αδωνη(λυσαξε ο Σπυράκος βλέπεις), από την ΝΔ(με το μαλακιστήρι τον Χατζηδάκη, που να αγιάσει το χερι οσων τοιν έδειραν, να λεει οτι πρεπει να ξεχασουμε οσα εγιναν τα προηγουμενα ετη και να κοιτάξουμε μπρος).
Και για να τους δώσει λίγη χαρά σημερα απελαυνει 73 μετανάστες.
Αυτα ειχα να σου πω...Φιλααακιααα!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!