Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Το Λαλα του 2012

Καλησπέρα Αναγνώστη μου και καλή χρονια...πανε πέρασαν οι βρμιάρες μέρες, με ξενυχτια,ταξίδια,οικογενειες,φαγητα,χουρχουρίσματα και φιλους... Πως περασες καλέ μου? πως σε βρήκε το νέο έτος? κερδισες κανενα φλουρί ή τζίφος?
Αχχχ.. Ήρθε και το 2012 και ειναι σαν να μη έφυγε ποτέ το 2011. Στα πολιτικα μια απο τα ίδια, ο Παναγόπουλος (αυτός ντε της ΓΣΕΕ) αλυχτάει σαν λυσσασμένος σκύλος(συγνώμη αγαπημενα σκυλάκια), γιατι πλησιάζουν οι εκλογές και θελει μερίδιο και αυτός από καποια πιτούλα, Η Αννα κάτι λεει για PSI (τρεχα γύρευε), ο Παπαδη-ι-ος μετράει υπουργός και σύμβουλος, ο ΓΑΠ ειναι μεσα στην στενοχώρια γιατι εχει παλιόκαιρο στο Αιγαίο και δεν μπορεί να βγει βόλτα με το κανό και οι Έλληνες αυτοκτονουν,αυτοπυρπολουνται ή γίνονται νεοάστεγοι. Ο Παπακωνσταντίνου μας υποσχεται ότι θα είναι καλός και δεν θα μας αυξησει και αλλο την ΔΕΗ. Λες και εχει μεινει και κανένας με στέγη, ωστε να φωτίζεται κιόλας... Η Τυποεκδοτική βγαζει την φυλλάδα του Γιαννικου(αυτου με το ΑΛΤΕΡ) και η Ελλαδάρα μας γινεται πρωτο θεμα μέρα παρά μέρα στα ξένα ΜΜΕ. Γιατι τα εγχώρια ασχολουνται με τον γαμο Παρθένη-θάνου, με τα βυζια της κάθε αρτιστας και με το νέο χιτ του Οικονομόπουλου "πουτάνα στην ψυχή".
Όπως έχουμε πει, Αναγνώστη μου έχουμε πέσει πολύ χαμηλά και αυτό το βαρέλι ειναι σαν εκείνο των Δαναϊδων..Άπατο.
Το αποφάσισα Αναγνώστη μου. Εαν δεν κανουμε κατι να σηκωθούμε απο τον καναπε και να αρχίζουμε να τους βαραμε μπας και φυγουν , θα παρω την σκηνή μου και το Backpack Μου και θα την κάνω για την goa. θα γίνω νεοχίπης αφου νεόφτωχη με έκανε το ΠΑΣΟΚ... Ε αμαν πια! περιμένουμε απο ποιον και τι? Απο το καθιερωμένο ραντεβου για ξύλο καθε σαράντα μέρες στο Συνταγμα? Ή απο τους εργατοπατέρες να μας σώσουν?
Και μεσα σε όλα αυτά υπάρχει εκείνο το υπέροχο πλάσμα, ο γιος της Lila και του ψιτ, το οποίο μεσα στην τάξη του φώναξε : "το πάθος για την λευτεριά ειναι δυνατότερο από όλα τα κελιά", έτσι για να μας αποδείξει ότι υπάρχει ακόμη η ελπίδα στα παιδικα στόματα..
Κράτα γερά Αναγνώστη μου. Ειναι δίσεκτο το έτος και καθοριστικό.
Καλό απόγευμα
Επειδη σημερα ειναι τα γενέθλια του κυριου νίκου Καββαδία το λαλα ειναι σε ποίηση δική του...

Γιάννης Κούτρας- Kuro Siwo

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!