Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Το Λαλα μιας χωρας που αργοπεθαίνει

Καλησπέρα Αναγνώστη μου με hangover απο τα χθεσινα δακρυγόνα. δεν κατεβηκα εχθες στο Συνταγμα. εφυγα απο το κλεινόν άστυ και δεν ηρθα και εγω  μαζί σας.
περιεργη ημέρα η σημερινή. Μαραμένη ωσαν λέλουδο.. Τα σοσιαλ μιντια που πολύ αγαπησαμε(αν μας κόψουν το ιντερνετ ολη η Ελλάδα θα πέσει στα Προζακ),μονο καταθλιψη μυρίζουν. Ακόμη και τα κλασσικά αγαπημένα τρολλς πικραμένα ειναι. Μαραμενες οι ελπιδες μας Αναγνωστη μου και φως δεν φαινεται πουθενα.
ειμαστε ενας λαός που πεθανε καπου αναμεσα στο γκολ του Καραγκουνη και στο 199ο ΝΑΙ.
παραιτηθηκαν χθες κόσμος και κοσμάκης. πόσο υποκριτες να ειναι αραγε?
Αυτοι την στιγμή ο Κανενας ειναι ο επόμενος πρωθυπουργός με 63 βολευτές στην Βουλή.
Τι να σου πω? να σου πω για τον Αντωνάκη? Για τον Καρατζαφυρερ ή για τους φίλους "κολοτουμπας"?
Εγιναν τοσα πολλα το τελευταιο 48ωρο που αισθανόμαστε όλοι σαν να γεράσαμε απότομα αυτο το weekend. Ποιο weekend? με 1,000,000 ανεργους(και ο αριθμός ανεβαίνει).
Αν ειχαν ορχεις(συγνωμη Αναγνωστη μου για το language),εχθες το μονο νεοκλασσικό που θα καιγόταν θα ήταν εκεινο το χαμαιτυπείο στο οποίο κάποτε ζουσε ο Οθωνας. Εκει που εχθες εβλεπαν αγωνα,τουίταραν και καταδικαζαν ακόμη και τα εγγόνια σου (χα χα χα!λες και θα δεις εγγόνια)σε ανεχεια.
Γουσταρεις να καις κτιρια?Πηγαινε καψε την βουλη με ολα τα σκατα που ειναι μεσα..Ουτε καταστηματα,ουτε καφε ουτε τίποτε. Αλλα τι να λέμε?Εχουν χιλιοειπωθεί ολα.
Απο την αλλη καηκαν οι ζωές μας εχθες. καηκαν ονειρα, σχεδια, ακόμη και ο ερωτας κάηκε.
τουλαχιστον η Μπουμπουκα ειναι ακόμη κυρία υπουργού και παρηγορείσαι λίγο.
και εχεις και τα ΜΜΕ να λενε για λεηλασίες,για κουκουλοφορους,για την καταστροφη του κέντρου της Αθηνας. για την καταστροφή στις ζωές μας ποιος θα μιλήσει?Κλαινε για τις καμενες τραπεζες..βεβαια καποιοι εξ αυτών εχουν γεματους λογαριασμους(σε εθνικες και ξενες τράπεζες). Εσύ Αναγνώστη μου πόσα χρηματα εχεις στον λογαριασμό σου?
199 ΝΑΙ εχθες εσωσαν τραπεζες και χρηματιστήρια και σκότωσαν ενα λαό. Ο οποίος λαός κατεβηκες συσσωμος στο κεντρο να διαμαρτυρηθει. Δεν ηταν όλοι αυτοί που έκαψαν.Γιατι δεν ακουστηκε για το δερμα πολιτων που κάηκε απο την χρήση χημικών,για τα αναπνευστικά προβλήματα που προκαλεσα τα χημικά,για το ξυλο που έριξαν τα ΜΑΤ,για τις βρισιες που δεχτηκαν ηλικιωμενοι ανθρωποι απο μπατσους,οι οποίοι θα μπορουσαν να ειναι παιδια τους,φιλοι των παιδιών τους.Για αυτους ποιος υπαλληλος σε ΜΜΕ θα μιλησει?
Συγχωρεσε Αναγνωστη μου την μη συνοχή της σκέψης μου,αλλά ειμαι συγχυσμένη,στενοχωρημένη,προβληματισμένη και εχω πιει μονο έναν καφέ.
Καλο μεσημέρι και ελπιζω να σε ξαναβρω στους μαξέδες
pablo Neruda- Αργοπεθαίνει


Ποσοι μου είπαν γεια!!!!