Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Το λαλά των εκλογών του 2012

Που εισαι βρε Αναγνώστη μου; χαθήκαμε στα στενά του διαδικτύου. Εχω κανενα δίμηνο να σου μιλήσω μεσω του blogger. Μια απο εδώ μια απο εκεί,μας έφαγαν οι δουλειες. Συνεβησαν πολλα απο την τελευταία φορα που με διαβασες... Τοσα πολλά που τα εχασε το Νταμαζακι. Γι'αυτό και δεν σου κανω news update τωρα αλλα θα στην κανω σε μια άλλη συνευρεση μας,πρωτα ο Αλλάχ που δεν το βλέπω.
Σε 3 μέρες εχουμε εκλογες(πάλι0 στον τόπο αυτό. 35 κόμματα συμμετέχουν φετος σε αυτη την παρωδία δημοκρατίας. Απορησα ξερεις οταν προκηρύχθηκαν αν και τις περιμενα. Χρυσώνουν το χαπι στον ελληνικό λαό και βαφτίζουν αυτή την τυραννία που εχουμε ως δημοκρατία. Σου λενε:ας κανουμε εκλογες,να τσιμπήσει ο λαουτζικος οτι μπορει να αποφασίσει για το μελλον του & να ξεχάσει για λίγο τους φόρους και τα νεα μετρα που θα εξαγγείλουμε μέχρι τον Ιούνιο."
Αχχχ...και τρέχουν που λες ακομη καποιοι σε προεκλογικες συγκεντρώσεις, κουνώντας κοκκινοπρασινομπλεροζ σημαιάκια, γλυφωντας και κάνοντας τεμενάδες σε "αρχηγους" κομματων,που  με υφος 1000 καρδιναλίων περιφέρουν τα κορμια τους στην Ελλάδα ζητώντας ψηφους και τάζοντας ακόμη λαγους με πετραχείλια και χελώνες με πατίνια...
Δημοκρατία...οπως την εχω εγω στο μυαλό μου(μην το σχολιάσουμε τωρα αυτό) ειναι οταν ο καθενας ψηφιζει (ή δεν ψηφίζει) αυτο που θελει ΧΩΡΙΣ  να δινει λογαριασμό σε κανένα. Η ψή-ο-φος ειναι μυστική και προσωπική.
Οπως ξερεις καλά ειμαι ενα θυμα των σοσιαλ μιντια. Λιγο η απομονωση μου στο χωριό,λιγο η αφραγκια ξοδευω απειρες ωρες μπροστα στον H/Y και σε διαφορα σάιτ. Αυτο που γινεται τελευταια ειναι πραγματικα εξωφρενικό. Εχει καταντήσει τοσο κατακριτέα η επιλογή πολλών ατόμων να μην ψηφίσουν,που καθημερινα πρεπει να γινονται συζητησεις επι των συζητησεων επ' αυτου και να χανονται χιλιαδες πολυτιμες θερμιδες χτυπώντας τα κουμπακια του πληκτρολογιου. Στο λεω απο εδω λοιπόν να το ξεκαθαρίσω τουλάχιστον σε εσένα αναγνώστη μου γιατι βαρεθηκα..
Δεν θα παω να ψηφίσω...Γιατί...
Οι πολιτικές ιδέες Αναγνώστη μου κάποτε είχαν νόημα. Ποτε δεν ξερω...καποτε σε εμενα...Ομως καταλαβα πριν απο λιγα χρόνια οτι δεν διεκδικείς τίποτε με τις εκλογές...ό,τι θεωρουσαμε μεχρι προτινος κεκτημένο,κατακτήθηκε με εξεγερση,στον δρόμο,με απεργίες, με διαδηλώσεις...(ασχετα τα κουκουλώματα απο ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚους και εργατοπατέρες).
Ετσι που λες...τι κερδισε κανεις με τις εκλογές? Ποιους εξελεξαν? Ποιους πληρωσαν με ανταλλαγμα θεσουλες στο δημόσιο και επιδοματα τα οποια οκταπλασίαζαν τον μισθό?
Εκεινους που έκλεψαν το δημόσιο πλουτο,που χρησιμοποιησαν χρηματα απο ταμεία για να πανε ταξιδακια,διακοπές και να τζογάρουςν στο χρηματιστήριο, που ειδαν τα σχολεια και τα νοσοκομεία σαν τσιφλικια τους και τα ρήμαξαν...εκεινους που απο τότε που ημουν πιτσιρικι μιλουν για λιτοτητα και οι ιδιοι ζουν ως κροισοι...Εκεινους που ρημαξαν την πλουτοπαραγωγικη δυναμη της χωρας μας και μας εκαναν ολους υπαλληλους με κοιλιές σε γραφεία 5*5. Να ψηφισω αυτους μου ζητάνε;
Και μην ξεγελιέσαι αναγνώστη μου...Αυτοι που διαφερουν δεν μενουν στον αφρό για πολύ ή γινονται και αυτοι σαν τους αλλους...παραειναι πειρασμός το μέλι οταν το έχεις στα δακτυλά σου.
Εγω θα ψηφίσω ξανα οταν τα αγαθα θα ανταλασσονται με υπηρεσίες ή αλλα αγαθά, οταν οι εργατοπατερες κατέβουν στον δρομο και δεν διψανε πια για την δική τους εξουσία αλλα για το κοινό καλό, οταν η παιδεία γινει ουσιαστικη και προωθει την σκεψη, οταν τα μεσα μεταφορας γινουν δωρεαν...
Να μην στα πολυλεω αναγνωστη μου. το κεντρικό νόημα το έπιασες. Και ας ερθουν να μου πουν για τα καπιταλιστικα ρουχα και γυαλιά μου και για τα αναρχοάπλυτα παρωχημενα λόγια μου. Εγω στα είπα και δεν θελω ουτε να τα ενστερνιστεις, ουτε τιποτε. Απλα διατηρω το μονο διακαιωμα μου στην δημοκρατία τους ετσι. να εκφράζω ελευθερα τις πεποιθησεις μου χωρις να με πρηζουν καποιοι ,οι οποιοι θεωρουν οτι πηγαινοντας στις ΚΑΑΑΑΛΤΣΕΕΕΣ την Κυριακή και ψηφίζοντας μικρα κομματα κανουν καλο στο πολιτευμα και ριχνουν γροθιά στο κατεστημενο και οταν ειναι να βρεθουν σε διαδηλωσεις καθονται στην υπεροχη καρεκλίτσα τους, αγορασμένη απο το ΙΚΕΑ & κραζουν αυτους τους περίφημους γνωστούς αγνωστους...
Αυτα αναγνώστη μου...Δεν ξερρω τι θα κανεις την Κυριακή, αλλα οτι και να κανεις πραξ'το με συνεση και εχοντας πληρη επιγνωση της πραξης σου και των αποτελεσμλάτων της...

Ορφέας Περίδης- Εκλογές

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!