Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Φιλοι


Φίλοι πάνε και έρχονται μα κάποιοι μένουν ίδιοι!
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρό κορίτσι, που το μόνο που το ενδιέφερε ήταν αν έρθει το καλοκαιρι να πάει στο χωριό να αλωνίσει τις γειτονιές, την γιαγιά μου να λέει:"Να μην έχεις φίλες , γιατί θα σου κλέψουν τον άντρα. Η μόνη σου φίλη να' ναι η μάνα σου. Άντε και η αδελφή σου"
Μέσα μου εγω σκεφτόμουν καπως έτσι: 'Τέσσερις μου είπε η Ντίνα να πάω σπίτι της ή πέντε? Ποιον άντρα? θα μου κλέψουν οι φίλες μου τον μπαμπά? Αφού έχουν δικό τους! Τι μου λεέι τώρα? Γιατί δεν μου φτιάχνει καμιά αυγόφετα? με έφαγαν τα κουνούπια!"
Κοινώς το μυαλό μου έτρεχε πού μα πολύ μακριά! Για'μένα "άντρας" ήταν ο μπαμπάς μου (έτσι τον σύστηνε η μητέρα) και το μονο που με ενοιαζε ήταν τα δέντρα και το φαγητό.
Και το κοριτσάκι έγινε έφηβος-κομοδίνο.Οι ορμόνες είχαν έξαψη και η σοκολάτα ήταν η βασική μου διατροφή. Φίλες τότε είχα κανα δυο(όχι ότι είχα και άντρα μηπως μου τον κλέψουν) και σε αυτές σίγουρα δεν ήταν η μητέρα! Μεγάλωσα και την φιλοσοφούσα την ζωή, αναγνώστη μου! Και πάντα τα λόγια της γιαγιάς με στοίχειωναν:"οι φίλες θα σου φάνε τον άντρα!"
Πω πω! Και τι θα πει θα μου φάνε τον άντρα? Τι είμαι ?κουτόχορτο μασάω να μην μπορώ να προφυλάξω την σχέση μου? Αν την ερωτευτεί ο "άντρας" τι να κάν? Να πέσω απο το Γιοφύρι?
Οι φίλες και οι φίλοι μου πάνε και έρχονται. Λίγοι είναι αυτοί που θα έλεγα σταθερούς και παντοτινούς. Μου στάθηκαν στις χάλια στιγμές μου (τότε που θέλεις δέκα πακέτα zewa δέκα κιλά σοκολάτα και δέκα αγκαλιές απο την κολλητή), γέλασαν μαζί μου στα κωμικοτραγικά(τότε που ήθελες να πιεις την ζωη στο σφηνοπότηρο, που πέτυχες τον έρωτα με τα βέλη σου εσύ, που ήρθε στο ραντεβού η ελπίδα), που σε πήραν με το ζόρι έξω(τότε που δεν έχεις τίποτε να φορέσεις , που καις απο τον πυρετό , που δουλεύεις την άλλη μέρα. Ακουσαν τους μονολόγους μου, τις σκέψεις και τις προσμονές μου! Έγιναν κυματοθραύστες των νευρων μου(τότε που το τηλεφωνο δεν χτύπαγε). Μου κράτησαν το χέρι στον πόνο και στον φόβο.
Μπορεί βρε αναγνώστη μου να πέρασαν πολλοί φίλοι απο διάφορα στάδια στην ζωή μου. Αλλά με όλους ένιωσα κοντά! δεν ένιωσα απειλή στα ερωτικά. Ένιωσα την συμπαθια τους και το ενδιαφέρον τους
Ελπίζω φίλοι μου να ήμουν και εγω για εσας όσα ησαστε εσείς για 'μένα!
Αυτό είναι για εσας. Της εφηβείας, της φοιτητικής ζωής, της επαγγελματικής ζωής!
Ευχαριστώ !

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!