Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Music!!!!

Ο ορισμός που έχει προταθεί για τη Μουσική από τους εθνομουσικολόγους και τους κοινωνιολόγους της μουσικής είναι "ήχος οργανωμένος με ανθρώπινο τρόπο". Αυτό τον ορισμό βρήκα στο wilipedia για την μουσική. Αναγνώστη μου εαν πιάσουμε τώρα τα είδη της θα χρειαστουμε εκατόν είκοσι ενωμένα blogs και πάλι δεν θα τελειώσουμε.
θα μιλήσουμε για μουσική σήμερα για δυο λόγους:
1. Βαρέθηκα την πολιτική. Νισάφι! Μπούχτισα βρε παιδί μου! Τα έχουν κάνει ένα όμορφο μπάχαλο και εμείς απο κάτω φτυαρίζουμε τα σκατά τους και γελάμε! Για την οικονομική κρίση που μας έφεραν έτοιμη εμείς θα στενέψουμε τον κορσέ. Είμαι εικοσιπέντε αναγνώστη και απο τότε που ήμουν μικρό και ξένοιαστο πιτσιρίκι την λέξη :"λιτότητα" ακόυω. Επί δεκατέσσερα συναπτά έτη!Έγκωσα όπως λέμε και στο χωριό μου!(Άρα το αφήνουμε το ένα μας ενδιαφέρον)
2. Εχω τρομοκρατηθεί με την γρίπη τύπου Α και θέλω να παίξω την στρουθοκάμηλο για μια φορά! Πειράζει? (Πάει και το άλλο)
3. Δεν είμαι σε φάση ταινίας/ βιβλίου! Με επιασε η άνοιξη και εφέτο και δεν βλέπω/διαβάζω τίποτε! (πάει και αυτό!)
θέλω μόνο το mp3 μου γεμάτο και το ραδιοφωνό μου στην διαπασών. Θέλω μόνο μπύρες στην πλατεία και βόλτες στο Μοναστηράκι.
Άρα μουσικές αναγνώστη. Νότες στην σειρά και λόγια να βγαίνουν απο όμορφα λαρύγγια( ή χωρίς αυτά)
Μουσικές!
Rock jazz, ska regae και funk! Είναι η ώρα του Bob του Jimmy των Beatles του Santana και του Moby. Του Ian και των Thievery Corporation. Και άλλων.(όπως των συλλογών του Putumayo για το Νησιά της Καραιβικής και του Buddha bar)
Θα μου πεις το χειμώνα δεν άκουγες? άκουγα αλλά το καλοκαίρι αλλάζει τα αυτάκια σου και τις προτιμήσεις σου!
Δεν μπορώ να ακούσω τόσο εύκολα stoner metal, punk και μπλουζιές.
Μουσική!


Α ναι! Επείδη με τρώνε τα χέρια μου θα γράψω κάτι και για τον Σάκη. Δεν έχω ακούσει το τραγούδι δεν έχω TV για να δω οτιδήποτε αφορά το παλληκάρι μας. Θεωρώ ότι σε περιόδους ισχνων αγελάδων(πως ήταν κάποτε τα παιδάκια-ήρωες και θύματα στην Αιθιοπία, ξέρεις αυτά που πλήρωναν τις φιλοδοξίες των μεγάλων? Άϊ γειά σου!), το ελληνικό κράτος πετάει ένα κάρο λεφτά για την συμμετοχή του Σάκη στο πανηγύρι του κιτς, Για να κουνήσει τον όμορφο ποπάκο δέκα λεπτά του ο Sakis θα πάρει όσους μισθούς παίρνουμε εμεις οι δύο σε ένα χρόνο. Και όλα αυτά γιατί είπαμε? Αρτος και θεάματα, αναγνώστη μου. Για να ξεχνιέται ο όχλος απο τα θέματα(όπως η αιφνιδιαστική διακοπή των εργασίών της τρέχουσας Συνόδου της Βουλής) του δίνουν άρτο και θεάματα!Κια χρησιμοποιούν την μεγάλη τέχνη της μουσικης!

Αχ! Βγες απο το σπίτι βάλε τα Mp3 σου στα αυτιά και κάνε άσκοπες βόλτες στην Αθηνα ή οπυ εσυ γουστάρεις. Άκου την Janice ή τον Tom ή την Ella να τραγουδούν για το Summertime και μάθε ότι η ζωή είναι και άλλα πράγματα απο την TV. Πάω Μοναστηράκι! Τα λέμε!

Και το soundtrack του(ξέρω ότι είναι νωρίς να μιλάω για καλοκαίρι, sorry Ντοκ αλλά φέτος δεν κρατιέμαι!)


Mungo Jerry - In The Summertime - Click here for more home videos

Και ναι ο στοχος μου dimbarc για το 2010 είναι ίδιος με τον δικό σου!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!